Zamówienie w sklepie internetowym BAM chocolate można złożyć jako gość lub zarejestrowany użytkownik. W tym celu należy najpierw wyszukać żądany produkt w sklepie internetowym. Można to zrobić za pomocą wyszukiwarki lub różnych kategorii, które można znaleźć na pasku nawigacyjnym.
Dla każdego produktu znajdziesz opis produktu, opis producenta i deklarację produktu. Jeśli wybrałeś produkt, który chcesz kupić, kliknij przycisk Dodaj do koszyka, aby dodać go do koszyka. Możesz kontynuować zakupy i dodać do koszyka inne produkty lub kliknąć ikonę koszyka w prawym rogu i wybrać opcję " Do kasy".
Spowoduje to otwarcie podsumowania koszyka, w którym można ponownie sprawdzić, które produkty znajdują się w koszyku oraz całkowitą kwotę zamówienia. Jeśli posiadasz promocyjny kod rabatowy, możesz wprowadzić go w ostatnim polu w koszyku, gdzie znajduje się napis Kupon. Po zatwierdzeniu kodu przyciskiem obok, zostanie on automatycznie dodany do zamówienia, a kwota zamówienia zostanie zmniejszona. Jeśli zgadzasz się z zamówieniem, kliknij przycisk Kontynuuj, aby przejść do kasy.
*Aby złożyć zamówienie jako zarejestrowany użytkownik, kliknij ikonę osoby w prawym górnym rogu i zaloguj się. Możesz zalogować się za pomocą swojego adresu e-mail lub konta Facebook i Google. Możesz również dokonać zakupu jako gość bez rejestracji. Będziesz mógł wprowadzić swoje dane po kliknięciu przycisku Kontynuuj w koszyku. Jeśli utworzysz u nas konto, dołączysz również do naszego słodkiego Klubu Chocoholics.
Jeśli zdecydujesz się na szybki zakup bez rejestracji, wprowadź swoje dane w pustych polach na etapie realizacji zakupu. Tutaj możesz również wybrać inny adres dostawy do wysyłki prezentów. Po tym następuje krok wyboru wysyłki. Następnie znajduje się pole wyboru płatności. Możesz wybrać między PayPal a kartą kredytową. Po wybraniu metody możesz ostatecznie potwierdzić zamówienie, klikając przycisk Submit Order.
Wkrótce po złożeniu zamówienia otrzymasz wiadomość na swój adres e-mail z informacją, że zamówienie zostało pomyślnie złożone.
*Jeśli korzystasz z Gmaila, nasze wiadomości znajdują się w zakładce Promocje.
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem sklepu internetowego BAM chocolate, możesz przeglądać swoje poprzednie zamówienia w swoim profilu użytkownika.
Składając zamówienie, klient zawsze otrzyma wiadomość e-mail z potwierdzeniem na adres e-mail podany w momencie składania zamówienia. Jeśli nie otrzymałeś tej wiadomości, zamówienie mogło nie zostać pomyślnie złożone. Jeśli nie masz pewności, czy Twoje zamówienie zostało złożone, napisz do nas na adres info@bamchocolate.com, a my to sprawdzimy.
*Jeśli korzystasz z poczty Gmail, nasza wiadomość prawdopodobnie znajduje się w zakładce Promocje.
Sklep internetowy oferuje kilka różnych opcji płatności. Za zamówienie można zapłacić podczas procesu płatności kartą kredytową lub za pośrednictwem systemu PayPal.
Ceny dostawy można sprawdzić tutaj. Dla wszystkich zamówień powyżej 50 € dostawa jest BEZPŁATNA.
Gdy otrzymasz powiadomienie o wysłaniu paczki, najprawdopodobniej dotrze ona do Ciebie następnego dnia roboczego lub najpóźniej następnego dnia.
* Jeśli zostawiłeś nam numer telefonu komórkowego podczas składania zamówienia, firma kurierska wyśle Ci numer śledzenia po otrzymaniu paczki, abyś mógł śledzić jej podróż. Numer śledzenia można również znaleźć na swoim koncie na naszej stronie internetowej w indywidualnym zamówieniu.
**Jeśli korzystasz z poczty Gmail, nasze wiadomości e-mail można znaleźć w zakładce Promocje .
W przypadku jakichkolwiek innych pytań dotyczących problemów z dostawą zamówienia, zawsze możesz skontaktować się z nami pod adresem info@bamchocolate.com , a my z przyjemnością Ci pomożemy.
Jeśli Twoje zamówienie nie dotarło do Ciebie w terminie dostawy zamówionych produktów, skontaktuj się z nami pod adresem info@bamchocolate.com tak szybko, jak to możliwe, aby sprawdzić, gdzie utknęło Twoje zamówienie.
*Jeśli korzystasz ze skrzynki pocztowej Gmail, sprawdź również folder Promocje, aby uzyskać od nas powiadomienia dotyczące Twojego zamówienia.
Jeśli nie ma Cię w domu w czasie wizyty listonosza, zostawi on awizo w Twojej skrzynce pocztowej, abyś mógł odebrać przesyłkę na poczcie lub w pobliskim punkcie odbioru. Jeśli zostawiłeś swój numer telefonu komórkowego podczas składania zamówienia, usługa dostawy będzie również informować Cię o dostarczeniu przesyłki.
Jeśli nie ma Cię w domu w momencie dostawy, doręczyciel może zostawić awizo w Twojej skrzynce pocztowej lub skontaktować się z Tobą za pośrednictwem numeru telefonu komórkowego i wiadomości e-mail, aby poinformować Cię o lokalizacji Twojej przesyłki.
Jeśli zostałeś powiadomiony e-mailem, że paczka została wysłana, a dzień lub dwa później nadal jej nie ma, skontaktuj się z nami pod adresem info@bamchocolate.com, aby sprawdzić jej miejsce pobytu.
Niestety, pomimo naszych najlepszych starań, aby chronić produkty, które wysyłamy do domu klienta, zdarzają się sytuacje, w których wypadek przy wysyłce może spowodować uszkodzenie paczki i produktu. Jeśli paczka jest fizycznie uszkodzona, brakuje jej zawartości lub wykazuje oznaki otwarcia, klient musi zainicjować reklamację w firmie kurierskiej, która dostarczyła paczkę. Możesz to zrobić, informując nas o zdarzeniu (za pośrednictwem poczty elektronicznej info@bamchocolate.com), a my przekażemy Ci kolejne kroki w procedurze reklamacyjnej z bieżącą usługą dostawy.
Aby zgłosić roszczenie z tytułu uszkodzenia, należy zachować oryginalne opakowanie i zabezpieczenie (paczka w takim samym stanie, w jakim została odebrana, bez dodawania, usuwania lub zmieniania czegokolwiek), a następnie sporządzić protokół uszkodzenia przesyłki z firmą kurierską. Do zgłoszenia roszczenia wymagane jest również pokwitowanie. Będziemy współpracować z firmą kurierską, aby zapewnić jak najszybsze rozpatrzenie reklamacji.
W przypadku niezadowolenia z zamówionych produktów lub chęci odstąpienia od umowy (zakupu) z jakiegokolwiek powodu, prosimy o powiadomienie nas w ciągu 14 dni od otrzymania produktów (pisemnie lub e-mailem: info@mojacokolada.si - Formularz odstąpienia od umowy można znaleźć tutaj). Następnie, w ciągu 14 dni od powiadomienia, zwróć nam towar w stanie niezmienionym i nieuszkodzonym na adres: Moja Čokolada d.o.o., Nawet w przypadku zwrotu towaru w ciągu 14 dni od jego otrzymania, uznaje się to za odstąpienie od umowy.
Koszty związane ze zwrotem towaru ponosi kupujący. Zwracane produkty powinny być nieużywane, nieuszkodzone i w oryginalnym opakowaniu. Do zwrotu należy dołączyć kopię faktury. Żadna inna metoda zwrotu nie jest możliwa na nasz koszt. Nie przyjmujemy zwrotów z żądaniem okupu!
Produkty można zwrócić do naszego magazynu Moja Čokolada d.o.o., Savska Loka 21, Kranj.
Użytkownik może złożyć reklamację, jeśli towary nie mają właściwości określonych na stronie internetowej BAM chocolate, jeśli wysłaliśmy niewłaściwe produkty, w niewłaściwej ilości, kolorze lub jeśli produkty w inny sposób odbiegają od zamówienia. Reklamację można złożyć w ciągu 14 dni od daty zakupu, pisząc do nas na adres info@bamchocolate.com w celu uzyskania dalszych informacji.
W przypadku reklamacji można zażądać wymiany, naprawy lub zwrotu ceny zakupu. W tym ostatnim przypadku należy zwrócić towar w niezmienionej ilości i nieuszkodzony do nas na adres Moja Čokolada d.o.o., Savska Loka 21, Kranj) w ciągu 14 dni od powiadomienia. Nawet jeśli nie zwrócisz towaru w ciągu 14 dni od jego otrzymania, będzie to uważane za odstąpienie od umowy.
Koszty związane ze zwrotem towaru ponosi kupujący. Zwracane produkty powinny być nieużywane, nieuszkodzone i w oryginalnym opakowaniu. Do zwrotu należy dołączyć kopię faktury. Żadna inna metoda zwrotu nie jest możliwa na nasz koszt. Nie przyjmujemy zwrotów z żądaniem okupu!
Więcej informacji można również znaleźć w naszych Ogólnych Warunkach Handlowych: https://bamczekolada.pl/strona/ogolne-warunki-handlowe
Po wprowadzeniu adresu e-mail na stronie internetowej, aby otrzymać bezpłatną książkę kucharską, nasz system wyśle bezpłatną książkę kucharską na podany adres e-mail. Jeśli nie otrzymałeś tej wiadomości e-mail, możesz również uzyskać dostęp do bezpłatnej książki kucharskiej >> tutaj.
*Ostrzeżenie dla użytkowników Gmaila! Gmail czasami przenosi nasze automatyczne wiadomości do zakładki Promocje w głównej skrzynce odbiorczej. Jeśli nie widzisz książki kucharskiej w skrzynce odbiorczej, sprawdź folder Promocje.
Przepisy można znaleźć na naszej stronie internetowej: https://bamczekolada.pl/przepisy
Możesz również przesłać swój przepis tutaj: https://bamczekolada.pl/przeslij-przepis-krok1