Zakupy w BAMczekolada.pl
Jak mogę złożyć zamówienie?
Możesz złożyć zamówienie w sklepie internetowym BAMczekolada.pl jako gość lub zarejestrowany użytkownik. Aby to zrobić, najpierw wyszukaj żądany produkt w sklepie internetowym. Można to zrobić za pomocą wyszukiwarki lub różnych kategorii, które można znaleźć na pasku nawigacyjnym.
Dla każdego produktu znajdziesz opis produktu, opis producenta i deklarację produktu. Jeśli wybrałeś produkt, który chcesz kupić, możesz dodać go do koszyka, klikając przycisk Dodaj do koszyka. Możesz kontynuować zakupy i dodać do koszyka inne produkty lub kliknąć ikonę koszyka w prawym rogu i wybrać opcję " Do kasy".
Spowoduje to otwarcie podsumowania koszyka, w którym można ponownie sprawdzić, które produkty znajdują się w koszyku oraz całkowitą kwotę zamówienia. Jeśli posiadasz promocyjny kod rabatowy, możesz wprowadzić go w ostatnim polu w koszyku, gdzie widnieje napis Kupon. Po zaznaczeniu kodu na strzałce obok, zostanie on automatycznie dodany do zamówienia, a kwota zamówienia zostanie zmniejszona. Jeśli zgadzasz się z zamówieniem, kliknij Kontynuuj, aby przejść do kasy.
*Aby złożyć zamówienie jako zarejestrowany użytkownik, kliknij ikonę osoby w prawym górnym rogu i zaloguj się. Możesz zalogować się za pomocą swojego adresu e-mail lub konta Facebook i Google. Możesz również dokonać zakupu jako gość bez rejestracji. Będziesz mógł wprowadzić swoje dane po kliknięciu przycisku Kontynuuj w koszyku. Jeśli utworzysz u nas konto, dołączysz również do naszego słodkiego Klubu Chocoholics.
Jeśli zdecydujesz się na szybki zakup bez rejestracji, wprowadź swoje dane w pustych polach na etapie realizacji zakupu. Tutaj możesz również wybrać inny adres dostawy do wysłania prezentu. Po tym następuje krok wyboru wysyłki. Dostępna jest opcja dostawy przez Post Slovenia lub DPD. Następnie znajduje się pole wyboru płatności. Do wyboru są PayPal, karta kredytowa lub płatność za pobraniem. Po wybraniu metody płatności można ostatecznie potwierdzić zamówienie, klikając przycisk Prześlij zamówienie.
Natychmiast po złożeniu zamówienia otrzymasz wiadomość na swój adres e-mail z informacją, że zamówienie zostało pomyślnie złożone.* Jeśli korzystasz z Gmaila, nasze wiadomości znajdują się w zakładce Promocje.
Czy mogę zapisać mój koszyk?
Jeśli dodasz kilka produktów do koszyka podczas zakupów, a następnie opuścisz sklep internetowy, produkty będą czekać na Ciebie, aż wrócisz do sklepu internetowego. Świetnie, prawda? Możesz więc kontynuować zakupy od miejsca, w którym je przerwałeś. Niestety, nie oznacza to, że produkty są w jakikolwiek sposób zarezerwowane, więc ktoś inny może je kupić w międzyczasie.
Jak skorzystać z promocji?
Kod promocyjny można wprowadzić w pierwszym kroku procesu płatności, w którym podsumowywany jest koszyk. W prawym górnym rogu znajduje się okno kodu promo cyjnego, w którym można go wprowadzić. Upewnij się, że kod promocyjny został wprowadzony poprawnie, z uwzględnieniem wielkich i małych liter oraz dowolnych znaków. Nieprawidłowo wprowadzone kody promocyjne nie zostaną wykryte przez system.
Gdzie mogę zobaczyć moje poprzednie zamówienia?
Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem sklepu internetowego BAMczekolada.pl, możesz zobaczyć swoje poprzednie zamówienia w swoim profilu użytkownika w zakładce Moje zamówienia.
Czy moje zamówienie zostało przyjęte?
Składając zamówienie, klient zawsze otrzymuje wiadomość e-mail z potwierdzeniem zamówienia na adres e-mail podany w momencie składania zamówienia. Jeśli nie otrzymałeś tej wiadomości, zamówienie mogło nie zostać pomyślnie złożone. Jeśli nie masz pewności, czy Twoje zamówienie zostało złożone, napisz do nas na adres info@bamchocolate.com, a my to sprawdzimy.
*Jeśli korzystasz z Gmaila, nasza wiadomość prawdopodobnie znajduje się w zakładce Promocje.
Jak mogę zapłacić za moje zamówienie?
Sklep internetowy oferuje kilka różnych opcji płatności. Możesz zapłacić za swoje zamówienie podczas procesu płatności kartą kredytową lub PayPal. Jeśli nie jest to dla Ciebie wygodne, możesz również wybrać płatność za pobraniem podczas procesu zakupu.
W przypadku płatności za pobraniem za przesyłkę płaci się na poczcie lub listonoszowi, gdy przynosi on paczkę. W przypadku płatności za pobraniem pobierana jest dodatkowa opłata w wysokości 1 €.
Czy mogę wysłać paczkę jako prezent na inny adres?
W naszym asortymencie znajduje się wiele produktów, które nadają się na prezent. Dlatego daliśmy ci możliwość wyboru innego adresu dostawy. Podczas procesu zamawiania należy wybrać opcję Dostarcz na inny adres i wprowadzić dane odbiorcy w polach. W takim przypadku do opłacenia zamówienia wymagana jest przedpłata (kartą kredytową lub Paypal), a odbiorca otrzymuje tylko produkty.
Spieszy mi się z dostawą produktu - czy mogę otrzymać produkt szybciej niż podano w zamówieniu/na stronie internetowej?
Czasy dostawy podane dla produktów na naszej stronie internetowej są rozsądne i jak najbardziej realistyczne, a podane czasy dostawy powinny być brane pod uwagę. Najszybszy czas dostawy dotyczy produktów znajdujących się w naszym magazynie: https://www.mojacokolada.si/na-zalogi.
Jak sprawdzić stan magazynowy produktu?
Informacje o stanie magazynowym produktu i czasie dostawy produktu można znaleźć na każdej stronie produktu pod przyciskiem "Dodaj do koszyka". Przy produkcie może znajdować się informacja, że znajduje się on w naszym magazynie lub w magazynie dostawcy. Kliknięcie ikony strzałki paczki spowoduje otwarcie dodatkowego wyjaśnienia pokazującego, kiedy paczka ma być u Ciebie lub gotowa do odbioru osobistego.
Uwaga: W przypadku dodania do koszyka produktów o różnych terminach dostawy, pod uwagę brany będzie oczywiście najdłuższy termin dostawy.
Dostawa
Jaki jest status mojego zamówienia?
Zawsze powiadamiamy o zmianach statusu zamówienia za pośrednictwem poczty elektronicznej, aby umożliwić śledzenie postępów w realizacji zamówienia. W ten sposób otrzymasz powiadomienie, gdy Twoje zamówienie zostanie pomyślnie przyjęte do realizacji i gdy paczka zostanie wysłana. Jeśli otrzymasz powiadomienie o wysłaniu paczki, najprawdopodobniej dotrze ona do Ciebie następnego dnia roboczego lub najpóźniej dzień później.
Możesz również sprawdzić status i przetwarzanie zamówienia na swoim koncie użytkownika (jeśli się zarejestrowałeś), klikając Moje zamówienia.
Gdzie jest moja paczka?
Gdy otrzymasz powiadomienie o wysłaniu paczki, najprawdopodobniej dotrze ona do Ciebie następnego dnia roboczego lub najpóźniej dzień później.* Jeśli zostawiłeś nam swój numer telefonu komórkowego podczas składania zamówienia, Post Slovenije wyśle Ci numer śledzenia po otrzymaniu paczki, abyś mógł śledzić jej podróż. Numer śledzenia można również znaleźć na swoim koncie na naszej stronie internetowej w indywidualnym zamówieniu.
*Jeśli korzystasz z poczty Gmail, nasze wiadomości e-mail można znaleźć w zakładce Promocje .
W przypadku jakichkolwiek innych pytań dotyczących problemów z dostawą zamówienia, zawsze możesz skontaktować się z nami pod adresem info@bamchocolate.com, a my z przyjemnością Ci pomożemy.
Kiedy otrzymam moje zamówienie, jeśli zamówię je dzisiaj?
Możesz sprawdzić czas dostawy zamówienia na swoim koncie użytkownika (jeśli się zarejestrowałeś). Czas dostawy każdego produktu można znaleźć na stronie każdego produktu pod przyciskiem Dodaj do koszyka. Kliknięcie ikony strzałki otworzy dodatkowe wyjaśnienie pokazujące, kiedy spodziewane jest dostarczenie paczki.
Jeśli potrzebujesz produktów szybko, zapoznaj się z kategorią W magazynie, gdzie znajdziesz produkty, które aktualnie posiadamy w naszym magazynie.
Jak zostanie dostarczona moja przesyłka?
Przesyłka zostanie dostarczona przez Pocztę Słowenii. Zostaniesz powiadomiony e-mailem, gdy paczka zostanie wysłana.* Aby uzyskać informacje na temat czasu dostawy zamówionych produktów, sprawdź czas dostawy dla każdego produktu indywidualnie obok przycisku Dodaj do koszyka. Znajdziesz tam informacje o tym, kiedy produkt ma zostać dostarczony.
* Jeśli korzystasz z poczty Gmail, sprawdź zakładkę Promocje, gdzie często ukryte są nasze wiadomości.
Ile kosztuje dostawa?
Dostawa za pośrednictwem DPD kosztuje 4,90 € (z VAT), a dostawa za pośrednictwem Poste Slovenija kosztuje 5,90 € (z VAT). Dla wszystkich zamówień powyżej 50 € dostawa jest BEZPŁATNA.
Co zrobić, jeśli nie ma mnie w domu w momencie dostawy?
Nasze przesyłki są dostarczane przez Poste Slovenija lub DPD. Jeśli nie ma Cię w domu w czasie wizyty listonosza, listonosz zostawi awizo w Twojej skrzynce pocztowej, abyś mógł odebrać paczkę na poczcie lub w punkcie DPD. Jeśli podczas składania zamówienia zostawiłeś swój numer telefonu komórkowego, firma kurierska będzie Cię informować o statusie przesyłki.
Jeśli zostałeś powiadomiony e-mailem, że Twoja paczka została wysłana, a dzień lub dwa później nadal jej nie ma, skontaktuj się z nami pod adresem info@bamchocolate.com, aby dowiedzieć się, gdzie się znajduje.
Czy produkty mogą zostać uszkodzone podczas transportu?
W przypadku wszystkich wysyłanych zamówień upewniamy się, że produkty są odpowiednio i wystarczająco zabezpieczone dużymi pęcherzykami powietrza, aby zminimalizować możliwość uszkodzenia przedmiotu.
Nie otrzymałem zamówienia w czasie określonym w zamówieniu, co teraz?
Jeśli Twoje zamówienie nie dotarło do Ciebie w terminie dostawy zamówionych produktów, skontaktuj się z nami pod adresem info@bamchocolate.com tak szybko, jak to możliwe, aby sprawdzić, gdzie utknęło Twoje zamówienie.
Jeśli korzystasz ze skrzynki pocztowej Gmail, sprawdź również folder Promocje, aby uzyskać od nas powiadomienia dotyczące Twojego zamówienia.
Gdzie mogę odebrać moje zamówienie?
Niestety nie jesteśmy w stanie odebrać zamówienia osobiście. Nasze produkty BAM są dostępne w różnych sklepach fizycznych. Listę produktów i punktów sprzedaży, w których dostępne są nasze produkty, można znaleźć >>TUTAJ<<.
Reklamacje
Paczka dotarła uszkodzona. Co teraz?
Niestety, pomimo wszystkich naszych starań, aby chronić produkty, które wysyłamy do domu, czasami zdarza się wypadek w transporcie, który może uszkodzić paczkę i produkt. Jeśli paczka jest fizycznie uszkodzona, brakuje w niej zawartości lub wykazuje oznaki otwarcia, klient musi zainicjować reklamację w firmie kur ierskiej, z której usług obecnie korzystamy. W tym celu prosimy o poinformowanie nas o zdarzeniu (za pośrednictwem poczty elektronicznej info@bamchocolate.com), a my wyjaśnimy dalszą procedurę reklamacyjną z obecną usługą dostawy.
Aby złożyć reklamację, należy zachować oryginalne opakowanie i zabezpieczenia (paczka w takim samym stanie, w jakim została odebrana, bez dodawania, usuwania lub zmieniania czegokolwiek), a następnie sporządzić protokół uszkodzenia przesyłki w firmie kurierskiej. Do zgłoszenia roszczenia wymagane jest również pokwitowanie. Będziemy współpracować z firmą kurierską, aby zapewnić jak najszybsze rozpatrzenie reklamacji.
Jak wygląda proces zwrotu?
Jeśli nie jesteś zadowolony z zamówionych produktów lub jeśli chcesz odstąpić od umowy (zakupu) z jakiegokolwiek powodu, poinformuj nas o tym w ciągu 14 dni od otrzymania produktów (pisemnie lub e-mailem: info@bamchocolate.com - Formularz odstąpienia od umowy można znaleźć tutaj. Następnie należy zwrócić nam towar w ciągu 14 dni od otrzymania wiadomości, w niezmienionej ilości i nieuszkodzony, na adres: Moja Čokolada d.o.o., Savska loka 21, 4000 Kranj). Nawet w przypadku zwrotu towarów w ciągu 14 dni od ich otrzymania, będzie to uważane za informację o odstąpieniu od umowy.
Koszty poniesione w związku ze zwrotem towaru ponosi kupujący. Zwracane produkty powinny być nieużywane, nieuszkodzone i w oryginalnym opakowaniu. Do zwrotu należy dołączyć kopię faktury. Żadna inna metoda zwrotu nie jest możliwa na nasz koszt. Nie przyjmujemy zwrotów z żądaniem okupu!
Więcej informacji można również znaleźć w naszych Ogólnych Warunkach Handlowych: https://mojacokolada.si/vsebina/6-splosni-pogoji-poslovanja
Produkty otrzymane przez pomyłkę
Możesz złożyć reklamację, jeśli towary nie mają właściwości określonych na stronie internetowej BAMczekolada.pl, jeśli wysłaliśmy Ci niewłaściwe produkty, w niewłaściwej ilości, kolorze lub jeśli produkty w inny sposób odbiegają od Twojego zamówienia. Reklamację można złożyć w ciągu 14 dni od daty zakupu, pisząc do nas na adres info@bamchocolate.com w celu uzyskania dalszych informacji.
W przypadku reklamacji można zażądać wymiany, naprawy lub zwrotu ceny zakupu. W tym ostatnim przypadku należy zwrócić towar w niezmienionej ilości i nieuszkodzony do nas na adres Moja Čokolada d.o.o., Savska Loka 21, 4000 Kranj) w ciągu 14 dni od powiadomienia. Nawet jeśli użytkownik nie zwróci towarów w ciągu 14 dni od ich otrzymania, uznaje się to za odstąpienie od umowy.
Koszty związane ze zwrotem towaru ponosi kupujący. Zwracane produkty powinny być nieużywane, nieuszkodzone i w oryginalnym opakowaniu. Do zwrotu należy dołączyć kopię faktury. Żadna inna metoda zwrotu nie jest możliwa na nasz koszt. Nie przyjmujemy zwrotów z żądaniem okupu! Więcej informacji można również znaleźć w naszych Ogólnych Warunkach Handlowych: https://mojacokolada.si/vsebina/6-splosni-pogoji-poslovanja
Na jaki adres mogę zwrócić produkty?
Produkty można zwrócić do naszego magazynu Moja Čokolada d.o.o., Savska Loka 21, 4000 Kranj.