Skorzystaj z naszego rabatu powitalnego. Uzyskaj 10% zniżki na swoje produkty z kodem promocyjnym WELCOME. 😎

BAM Czekolada

Niezbędne produkty do pieczenia

Prezenty

Produkty FIT

Produkty w akcji

Pasty i polewy

Dla chocoholików

Propozycje wyszukiwania

Proces zwrotu pieniędzy
Proces zwrotu pieniędzy
Proces zwrotu pieniędzy
Proces zwrotu pieniędzy>

Proces zwrotu pieniędzy

Prawo do odstąpienia od umowy, zwrot towaru

Klient zamawiający produkty w sklepie internetowym BAM Czekolada (www.bamczekolada.pl) może, jeśli nie jest zadowolony z zamówionych produktów lub chce odstąpić od umowy (zakupu) z jakiegokolwiek powodu, powiadomić Dostawcę (pisemnie pocztą lub e-mailem: info@bamchocolate.com) w ciągu 15 dni od otrzymania produktu, bez konieczności podawania przyczyny swojej decyzji. Kupujący musi następnie wysłać towar na adres Dostawcy (Moja Čokolada d.o.o., Savska Loka 21, 4000 Kranj, Słowenia) w ciągu 15 dni od powiadomienia, w niezmienionej ilości i nieuszkodzony. Zwrócimy wszystkie płatności dokonane na rzecz kupującego w ciągu 14 dni od powiadomienia, bez konieczności żądania tego przez kupującego. Zwrot zostanie dokonany przy użyciu tej samej metody płatności, której użyto do pierwotnej transakcji.

Kupujący musi poinformować firmę o odstąpieniu od umowy za pomocą formularza (formularz można znaleźć tutaj) lub jednoznacznego oświadczenia, z którego jasno wynika, że odstępuje od umowy. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy musi zostać wysłane w terminie określonym dla odstąpienia od umowy. Oświadczenie uznaje się za złożone w terminie, jeżeli zostało wysłane w terminie.

Koszty poniesione w związku ze zwrotem towaru pokrywa kupujący. Zwracane produkty powinny być nieużywane, nieuszkodzone i w oryginalnym opakowaniu.

Prawo do odstąpienia od umowy, zwrot towaru

Kupujący może złożyć reklamację towaru, jeśli towar nie ma właściwości wyraźnie obiecanych przez Sprzedającego, jeśli Sprzedający wysłał niewłaściwe produkty, w niewłaściwej ilości, kolorze lub w inny sposób odbiegające od zamówienia Kupującego. Kupujący może zareklamować towar w ciągu 15 dni od daty zakupu i zażądać natychmiastowej wymiany na identyczny, wolny od wad lub w ustawowym terminie i na warunkach reklamacji z tytułu wady materiałowej.

W przypadku reklamacji Kupujący może, z zastrzeżeniem ograniczeń prawnych, żądać wymiany rzeczy, jej naprawy lub zwrotu ceny zakupu. W tym ostatnim przypadku Sprzedający zastrzega sobie prawo do naliczenia opłaty za wypożyczenie według aktualnego cennika za czas, w którym towar był używany przez Kupującego, jednak w wysokości nieprzekraczającej kwoty, o którą obniżyła się wartość rynkowa towaru w okresie korzystania z niego i w wyniku jego używania.

Kupujący może dokonać zwrotu Towaru poprzez dostarczenie go osobiście lub odesłanie pocztą na koszt Kupującego i za uprzednią zgodą Sprzedającego. Inny sposób zwrotu nie jest możliwy na koszt Sprzedającego.

Uszkodzone przesyłki

W przypadku, gdy przesyłka jest fizycznie uszkodzona, brakuje w niej zawartości lub wykazuje oznaki otwarcia, klient musi wszcząć procedurę reklamacyjną w firmie kurierskiej, z której usług aktualnie korzystamy. W tym celu prosimy o poinformowanie nas o incydencie (za pośrednictwem poczty elektronicznej info@bamchocolate.com), a my wyjaśnimy dalszą procedurę reklamacyjną z obecną usługą dostawy. Aby zgłosić roszczenie z tytułu uszkodzenia, należy zachować oryginalne opakowanie i folię bąbelkową (paczka w takim samym stanie, w jakim została odebrana, bez dodawania, usuwania lub zmieniania czegokolwiek), a następnie sporządzić protokół szkody z firmą kurierską. Do zgłoszenia roszczenia wymagane jest również pokwitowanie. Będziemy współpracować z firmą kurierską, aby zapewnić jak najszybsze rozpatrzenie reklamacji.

Ważne

  • Zwracając przedmiot do sprzedawcy w ramach reklamacji lub gwarancji, należy załączyć kopię faktury
  • Należy zażądać/wypełnić raport uszkodzonej przesyłki w firmie kurierskiej. Adres, na który należy odesłać towar do sprzedawcy, to Moja Čokolada d.o.o., Savska Loka 21, 4000 Kranj, Słowenia.
  • Zalecamy skorzystanie z usługi dostawy, która umożliwia śledzenie przesyłki i odpowiednie przygotowanie towarów do transportu (bezpieczne opakowanie).
  • Koszty wysyłki są zawsze pokrywane przez nadawcę (w przypadku zwrotu nadawcą jest Kupujący), chyba że wcześniej uzgodniono inaczej.
  • W przypadku roszczeń gwarancyjnych naprawiony towar zostanie dostarczony najszybciej, jeśli roszczenie zostanie zgłoszone bezpośrednio do producenta lub jego autoryzowanego warsztatu.
W przypadku dalszych pytań prosimy o kontakt za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem info@bamchocolate.com.