Dane spółki: Moja Čokolada d.o.o., Kunaverjeva ulica 09, 1000 Ljubljana (SI56073178; 6508782000).
Kontakt: info@bamchocolate.com
Ogólne warunki handlowe sklepu internetowego BAMczekolada.pl (czekolada BAM) zostały sporządzone zgodnie z ustawą o ochronie konsumentów(ZVPot), na podstawie zaleceń GZS i międzynarodowych kodeksów handlu elektronicznego.
Sklep internetowy BAM Czekolada (zwany dalej "sklepem") jest prowadzony przez spółkę Moja Čokolada d.o.o. (podatnik VAT: TAK), dostawcę usług handlu elektronicznego (zwaną dalej "dostawcą"). Podczas rejestracji w systemie BAM chocolate odwiedzający otrzymuje nazwę użytkownika, która jest identyczna z adresem e-mail odwiedzającego, oraz hasło. Nazwa użytkownika i hasło jednoznacznie identyfikują i łączą użytkownika z wprowadzonymi danymi. Rejestrując się, odwiedzający staje się użytkownikiem i nabywa prawo do zakupu.
Ogólne Warunki Handlowe dotyczą działalności sklepu internetowego BAM chocolate, praw użytkownika oraz relacji biznesowych między dostawcą a kupującym.
Dostępność informacji
(streszczenie przepisów prawnych)
Dostawca zobowiązuje się do udostępnienia kupującemu w każdej chwili następujących informacji:
- tożsamość firmy (nazwa i siedziba firmy, numer rejestracyjny);
- dane kontaktowe umożliwiające użytkownikowi szybką i skuteczną komunikację (e-mail, telefon);
- podstawowe cechy towarów lub usług (w tym usługi posprzedażne i gwarancje);
- dostępność produktów (każdy produkt lub usługa oferowana na stronie internetowej powinna być dostępna w rozsądnym czasie);
- warunki dostawy produktu lub usługi (sposób, miejsce i czas dostawy);
- wszystkie ceny muszą być jasno i jednoznacznie określone i musi być pokazane, czy zawierają już podatki i koszty transportu;
- sposób płatności i dostawy;
- czas trwania oferty; okres, w którym możliwe jest odstąpienie od umowy oraz warunki odstąpienia;
- ponadto, czy i ile kosztuje klienta zwrot produktu;
- wyjaśnienie procedury reklamacyjnej, w tym pełne dane osoby kontaktowej lub działu obsługi klienta.
Oferta produktowa
Ze względu na charakter prowadzenia działalności w Internecie, oferta czekolady BAM jest często i szybko aktualizowana i zmieniana.
Metody płatności
Dostawca oferuje następujące metody płatności:
- Za pobraniem (ograniczone do Słowenii i Chorwacji);
- Różne inne formy płatności elektronicznych za pomocą kart płatniczych.
Dostawca wystawi Kupującemu fakturę w formie drukowanej i/lub elektronicznej, wraz z instrukcjami i ewentualnymi kosztami dotyczącymi sposobu odstąpienia od zakupu i zwrotu produktów, jeśli jest to konieczne i możliwe.
Umowa kupna (zamówienie) jest przechowywana elektronicznie na serwerze Dostawcy i jest dostępna dla Kupującego w dowolnym momencie w jego profilu użytkownika (Mój profil).
Ceny
Ceny online obowiązują wszystkich członków i odwiedzających BAM chocolate. Użytkownik staje się członkiem, rejestrując się w sklepie internetowym BAM chocolate. Ceny obowiązują w momencie składania zamówienia i nie mają określonego terminu ważności. Wszystkie ceny zawierają podatek VAT, chyba że wyraźnie zaznaczono inaczej.
Minimalna kwota zamówienia w sklepie internetowym BAM chocolate wynosi 12 €.
* Dostawca dostarczy towary lub usługi w uzgodnionym terminie. Dostawca zastrzega sobie prawo do wyboru dowolnej usługi dostawy, jeśli umożliwi to Dostawcy realizację zamówienia w sposób bardziej efektywny i zgodny z ceną/kosztem wysyłki podanym w momencie składania zamówienia.
Cennik dostaw (już z VAT):
Kraj: Polska
- Zakup od 0 € do 50 € ->3,90 €
- Zakup od 50,01 € ->dostawa GRATIS
Dostawa ekspresowa
- Zakup od 0 € do 50 € ->5,90 €
- Zakup od 50,01 € -> dostawa GRATIS
Dodatkowe usługi (opcjonalnie)
- Ubezpieczenie paczki: + 0,9 € (Jeśli zamówienie dotrze niekompletne lub uszkodzone, zwrócimy lub wymienimy produkty bez żadnych dodatkowych pytań)
Ceny obowiązują w przypadku płatności za pomocą metod płatności wskazanych powyżej, na warunkach wskazanych powyżej.
Pomimo naszych najlepszych starań, aby zapewnić najbardziej aktualne i dokładne informacje, możliwe jest, że cena może być nieprawidłowa. W takim przypadku lub w przypadku, gdy cena przedmiotu ulegnie zmianie w trakcie realizacji zamówienia, Dostawca umożliwi Nabywcy odstąpienie od zakupu, a Dostawca zaoferuje Nabywcy rozwiązanie satysfakcjonujące obie strony.
Umowa sprzedaży pomiędzy Dostawcą a Nabywcą zostaje zawarta w momencie potwierdzenia zamówienia przez Dostawcę (Nabywca otrzymuje wiadomość e-mail ze statusem zamówienia). Od tego momentu wszystkie ceny i inne warunki są stałe i obowiązują zarówno dostawcę, jak i kupującego.
Proces zakupu
1. Wybór produktu
Przed złożeniem zamówienia należy wybrać żądane produkty w sklepie internetowym. W tym celu należy kliknąć przycisk "Dodaj do koszyka" w widoku każdego produktu.
2. Podsumowanie zamówienia
Po wybraniu produktów użytkownik zostanie przeniesiony na stronę koszyka i kasy (link do strony: https://mojacokolada.si/blagajna). W tym miejscu można ponownie przejrzeć wybrane produkty i odpowiednio zmienić ich ilość, dodać nowe produkty lub usunąć je z koszyka. Na tej stronie dostępne jest również specjalne pole rabatowe o nazwie "Kupon".
* Zniżek i promocji nie można łączyć. Kupony nie są ważne w przypadku bonów upominkowych.
3. Zaloguj się
Na tym etapie procesu zakupu należy się zalogować i podać swoje dane osobowe. Podanie danych osobowych służy wyłącznie do celów dostawy i jest zgodne z RODO. Możesz dokonać zakupu jako gość (szybki zakup, bez dalszego przechowywania danych) lub zarejestrować się i przejść przez proces rejestracji.
4. Adres
Podczas wprowadzania adresu należy podać żądany adres dostawy. Adres dostawy może różnić się od adresu podanego na fakturze - w takim przypadku wybrane produkty zostaną wysłane na podany adres.
5. Dostawa
Wybierając opcje dostawy, możesz wybrać metodę dostawy (dostępna jest co najmniej jedna usługa dostawy), klikając żądaną dostawę.
6. Płatność
Ostatni krok służy do ostatecznego sprawdzenia i potwierdzenia zamówienia. Kliknięcie przycisku oznacza akceptację złożonego zamówienia i warunków oraz ostateczne potwierdzenie zakupu.
Proces zakupu po złożeniu zamówienia
1.Przetwarzanie zamówienia
Po złożeniu zamówienia Kupujący otrzymuje wiadomość e-mail z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia do REALIZACJI. Informacje o statusie i zawartości zamówienia są zawsze dostępne dla Kupującego na stronie internetowej Dostawcy.
2. Zamówienie potwierdzone
Zamówienie przechodzi do dalszego przetwarzania, gdy Dostawca przejrzy zamówienie, sprawdzi możliwość dostarczenia zamówionych pozycji i potwierdzi lub odrzuci zamówienie z podaniem przyczyny. Dostawca może zadzwonić do Kupującego na kontaktowy numer telefonu podany przez Kupującego podczas składania zamówienia w celu weryfikacji informacji lub zapewnienia dokładności dostawy. Po potwierdzeniu zamówienia Dostawca poinformuje Kupującego pocztą elektroniczną o szacowanym czasie dostawy. Na tym etapie dochodzi do nieodwołalnego zawarcia umowy zakupu zamówionych przedmiotów pomiędzy Kupującym a Dostawcą.
3. Zamówienie wysłane
Towar zostanie przygotowany i wysłany w uzgodnionym terminie, a Kupujący zostanie powiadomiony e-mailem o wysłaniu zamówienia. W wyżej wymienionej wiadomości e-mail Dostawca poinformuje również Kupującego o polityce zwrotów, gdzie Kupujący może skontaktować się w przypadku opóźnienia w dostawie i gdzie Kupujący może skontaktować się w przypadku reklamacji.
Prawo do odstąpienia od umowy, zwrot towaru
Klient zamawiający produkty w sklepie internetowym BAM CHOCOLATE (www.bamczekolada.pl) może, jeśli nie jest zadowolony z zamówionych produktów lub chce odstąpić od umowy (zakupu) z jakiegokolwiek powodu, powiadomić Dostawcę (pisemnie pocztą lub e-mailem: info@bamchocolate.com) w ciągu 15 dni od otrzymania produktu, bez konieczności podawania przyczyny swojej decyzji. Kupujący musi następnie wysłać towar na adres Dostawcy (Moja Čokolada d.o.o., Savska Loka 21, 4000 Kranj, Słowenia) w ciągu 15 dni od powiadomienia, w niezmienionej ilości i nieuszkodzony. Zwrócimy wszystkie płatności dokonane na rzecz kupującego w ciągu 14 dni od powiadomienia, bez konieczności żądania tego przez kupującego. Zwrot zostanie dokonany przy użyciu tej samej metody płatności, która została użyta do pierwotnej transakcji. Kupujący musi poinformować firmę o odstąpieniu od umowy za pomocą formularza (formularz można znaleźć tutaj) lub jednoznacznego oświadczenia, z którego jasno wynika, że odstępuje od umowy. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy musi zostać wysłane w terminie określonym dla odstąpienia od umowy. Oświadczenie uznaje się za złożone w terminie, jeżeli zostało wysłane w terminie. Koszty poniesione w związku ze zwrotem towaru pokrywa kupujący. Zwracane produkty powinny być nieużywane, nieuszkodzone i w oryginalnym opakowaniu.
Wada produktu
Konsument może dochodzić swoich praw z tytułu wady materiałowej, jeśli powiadomi sprzedawcę o wadzie w ciągu dwóch miesięcy od daty jej wykrycia. Konsument musi opisać wadę bardziej szczegółowo w powiadomieniu i dać sprzedawcy możliwość sprawdzenia produktu. Konsument może powiadomić sprzedawcę o wadzie osobiście, za pokwitowaniem od sprzedawcy lub wysyłając je do sklepu, w którym towary zostały zakupione lub do przedstawiciela sprzedawcy, z którym konsument zawarł umowę. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za istotne wady towarów, które ujawniły się po upływie dwóch lat od ich dostarczenia.
Uznaje się, że wada towarów istniała w momencie dostawy, jeśli ujawni się w ciągu sześciu miesięcy od dostawy. Prawa konsumenta wynikające z ustępu pierwszego wygasają po upływie dwóch lat od dnia, w którym konsument powiadomił sprzedawcę o wadzie istotnej. Konsument, który należycie poinformował sprzedawcę o wadzie, ma prawo zażądać od sprzedawcy: usunięcia wady towarów lub zwrotu części zapłaconej kwoty proporcjonalnie do wady, lub wymiany wadliwych towarów na nowe, wolne od wad, lub zwrotu zapłaconej kwoty. Jeżeli istnienie wady towarów lub nieprawidłowości w świadczonej usłudze nie jest kwestionowane, przedsiębiorstwo jak najszybciej, ale nie później niż w ciągu ośmiu dni, zastosuje się do żądania konsumenta, o którym mowa w art. 37c i 38 niniejszej ustawy. Jeżeli istnienie wady towarów lub nieprawidłowości w wykonaniu usługi jest kwestionowane, przedsiębiorstwo musi odpowiedzieć na piśmie na żądanie konsumenta nie później niż w ciągu ośmiu dni od otrzymania żądania.
Więcej informacji:
- http://pisrs.si/Pis.web/pregledPredpisa?id=PRAV11915
- http://www.pisrs.si/Pis.web/pregledPredpisa?id=ZAKO513.
* UWAGA: W przypadku produktów spersonalizowanych i/lub wykonanych na zamówienie prawo do odstąpienia od umowy NIE ma zastosowania. Zgodnie z ustawą o ochronie konsumentów (art. 43): "... prawo odstąpienia od umowy, o którym mowa w ustępie pierwszym niniejszego artykułu, nie przysługuje konsumentowi w przypadku następujących umów: towary wyprodukowane zgodnie z dokładnymi instrukcjami konsumenta i dostosowane do jego osobistych potrzeb; towary łatwo psujące się lub takie, których termin przydatności do spożycia szybko się kończy;".
Bezpieczeństwo
Dostawca stosuje odpowiednie środki technologiczne i organizacyjne w celu ochrony transmisji i przechowywania danych osobowych i płatności. Sklep internetowy Mojačokolada.si wykorzystuje następujące pliki cookie w celu zapewnienia lepszej obsługi użytkownika:
1. Zaszyfrowany numer identyfikacyjny użytkownika
Umożliwia nam śledzenie na wielu stronach tego, co masz w koszyku, bez tego pliku cookie produkty byłyby usuwane z koszyka na każdej kolejnej stronie.
2. PHPSESSID
Ustanowienie sesji użytkownika i obsługa plików cookie.
3. _ga
Statystyki Google Analytics - anonimowe rejestrowanie statystyk.
4. popup_footer
Zapamiętuje, czy użytkownik zamknął wyskakujące okienko na dole z giveawayem, aby nie przeszkadzało podczas dalszego przeglądania.
5. popup_cookie
Zapamiętuje, czy użytkownik zamknął wyskakujące okienko z ostrzeżeniem o plikach cookie, aby nie przeszkadzało mu podczas ponownego przeglądania.
Ochrona danych osobowych
Dostawca zobowiązuje się do stałej ochrony wszystkich danych osobowych Kupującego. Dostawca będzie wykorzystywał dane osobowe wyłącznie w celu realizacji zamówienia (wysyłanie materiałów informacyjnych, ofert, faktur) i innej niezbędnej komunikacji.
Przesyłając swój adres e-mail, użytkownik wyraża wyraźną zgodę na przetwarzanie danych osobowych wprowadzonych przez Moja Čokolada d.o.o. w celu określenia zainteresowania kupującego rozwiązaniami, usługami i produktami Moja Čokolada d.o.o.
Dane osobowe gromadzone za pośrednictwem strony internetowej www.bamczekolada.pl w celu dokonania zakupu online są wykorzystywane wyłącznie w celu realizacji i dostarczenia zamówienia. Zgoda na przechowywanie, przetwarzanie i przekazywanie danych osobowych Biorąc udział w loteriach z nagrodami lub subskrybując newsletter za pośrednictwem poczty elektronicznej, kupujący upoważnia Mojačokolada d.o.o. do przetwarzania i przechowywania podanych danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych. Wyrażając zgodę, użytkownik upoważnia Mojačokolada, d.o.o., jako administratora zbioru danych osobowych, do przetwarzania zebranych danych osobowych w celu pobierania próbek, ankiet i przetwarzania danych statystycznych, w celu określenia korzystania z usług, dostosowania oferty i segmentacji, w celu badania rynku, informowania o ofercie, nowościach i korzyściach, wysyłania biuletynów pocztą elektroniczną, na adres e-mail, numer telefonu lub Facebook Messenger i inne materiały reklamowe, w celu informowania kupujących o usługach Centrum internetowego www.bamczekolada.pl i Mojačokolada d.o.o. i podmiotów powiązanych oraz w celu innego wykorzystania dostarczonych informacji, w których kupujący użytkownik strony internetowej wyraźnie wyraża zgodę.
Informacje te mogą być przetwarzane przez Mojačokolada d.o.o. do własnych celów do momentu wycofania zgody poprzez zażądanie usunięcia danych osobowych z bazy danych, w przeciwnym razie tylko tak długo, jak jest to absolutnie konieczne do osiągnięcia celu, dla którego dane zostały zebrane, tj. 3 miesiące dla uczestników loterii z nagrodami, 10 lat dla zwycięzców losowania nagród oraz do momentu wypisania się subskrybenta z newslettera lub do momentu zaprzestania działalności administratora na rynku. W okresie zarządzania danymi osobowymi osoba, której dane dotyczą, ma możliwość wglądu i aktualizacji danych w bazie na żądanie. W żadnym wypadku dane użytkownika nie będą przekazywane osobom nieuprawnionym. Użytkownik jest odpowiedzialny za ochronę swoich danych osobowych poprzez zapewnienie bezpieczeństwa swojej nazwy użytkownika i hasła.
Komunikacja
Dostawca skontaktuje się z Użytkownikiem za pomocą środków komunikacji na odległość tylko wtedy, gdy Użytkownik nie wyrazi wyraźnego sprzeciwu.
E-maile reklamowe będą zawierać następujące elementy:
- będą wyraźnie i jednoznacznie identyfikowane jako wiadomości reklamowe;
- nadawca będzie wyraźnie identyfikowalny;
- różne kampanie, promocje i inne techniki marketingowe będą oznaczone jako takie. Warunki uczestnictwa w nich będą również jasno określone;
- sposoby rezygnacji z otrzymywania wiadomości reklamowych będą jasno przedstawione;
- życzenie użytkownika dotyczące nieotrzymywania wiadomości reklamowych będzie wyraźnie respektowane przez dostawcę.
Opinie/komentarze użytkowników
Opinie użytkowników i recenzje produktów napisane przez klientów są częścią funkcjonalności sklepu, która jest przeznaczona dla społeczności użytkowników. Dostawca umożliwia każdemu zarejestrowanemu użytkownikowi Sklepu napisanie recenzji, a Dostawca sprawdza je przed ostateczną publikacją. Dostawca nie będzie publikował recenzji ani komentarzy, które są w jakikolwiek sposób obraźliwe, obsceniczne lub, w opinii Dostawcy, nie oferują żadnych korzyści innym użytkownikom i odwiedzającym.
Przesyłając recenzję lub komentarz, użytkownik wyraźnie wyraża zgodę na Warunki użytkowania i upoważnia Dostawcę do opublikowania części lub całości tekstu we wszystkich mediach elektronicznych i innych. Dostawca ma prawo do korzystania z treści przez nieograniczony czas i w dowolnym celu, który leży w interesie biznesowym Dostawcy, w tym do publikacji w reklamach lub innych komunikatach marketingowych. Autor opinii oświadcza również i gwarantuje, że jest właścicielem materialnych i osobistych praw autorskich do napisanych opinii i komentarzy oraz że przenosi te prawa na Dostawcę Usług na zasadzie niewyłączności i wieczystości.
Materiały graficzne
Zawartość graficzna strony internetowej (zdjęcia i ikony) pochodzą od dostawców: https://www.pexels.com/, https://pixabay.com/ i https://www.flaticon.com/ - lub są chronione prawami autorskimi, gdzie właścicielem praw jest Moja Čokolada d.o.o. lub, opcjonalnie, wskazany jest autor, który udziela nam zgody na publikację materiału graficznego.
Wyłączenie odpowiedzialności
Dostawca dołoży wszelkich starań, aby informacje publikowane na jego stronach były aktualne i poprawne. Jednak właściwości produktów, data dostawy lub cena mogą ulec zmianie tak szybko, że dostawca nie jest w stanie skorygować informacji na stronach internetowych. W takim przypadku dostawca poinformuje kupującego o zmianach i da mu możliwość wycofania się z zamówienia lub wymiany zamówionego przedmiotu.
Ostrzeżenia
Sprzedaż napojów alkoholowych nieletnim jest zabroniona. Kupujący musi być pełnoletni. W przeciwnym razie Usługodawca niezwłocznie odstąpi od umowy.Minister Zdrowia ostrzega: Nadmierne spożywanie alkoholu jest szkodliwe dla zdrowia!
Reklamacje i spory
Dostawca przestrzega obowiązujących przepisów dotyczących ochrony konsumentów. Dostawca Usług dołoży wszelkich starań, aby wywiązać się z obowiązku ustanowienia skutecznego systemu rozpatrywania skarg i wyznaczenia osoby, z którą Klient może skontaktować się telefonicznie lub pocztą elektroniczną w przypadku wystąpienia problemu.
Dostawca Usług potwierdzi otrzymanie reklamacji w ciągu pięciu dni roboczych, poinformuje Klienta, ile czasu zajmie rozpatrzenie reklamacji i będzie informował Klienta o postępach w procedurze. Dostawca Usług uznaje, że istotną cechą sporów konsumenckich, przynajmniej w odniesieniu do rozstrzygania sądowego, jest ich nieproporcjonalny stosunek między wartością ekonomiczną roszczenia a kosztami poniesionymi w związku z samym rozstrzygnięciem sporu. Jest to również główna przeszkoda dla konsumenta, który nie wnosi sporu do sądu. Pozasądowe rozstrzyganie sporów konsumenckich nie jest praktykowane przez dostawcę. W związku z tym dostawca dołoży wszelkich starań, aby wszelkie spory rozstrzygać polubownie.
Życzymy udanych zakupów!Andraž Gavez, CEO